HomeSlužbyWellness

Wellness

Masáž sportovní a regenerační

Po domluvě jsou masáže nejen přizpůsobeny požadavkům a očekáváním klienta, ale hlavě také cílům podporujícím celkovou, psychickou i fyzickou, relaxaci a urychlení regenerace a uvolnění spoušťových bodů a svalových přetížení.

Při klasické masáži se využívají éterické oleje a relaxační hudba umocňující požadované účinky.

Baňkování

Metoda terapie známá již ve starověku založená na podtlaku používaná nejen k léčbě bolestí pohybového aparátu, ale i k ovlivnění vnitřních orgánů. Baňkování lze využívat jako samostatnou terapii nebo je možno baňky přikládat na požadovaná místa dle kineziologického rozboru (např. na spoušťové body, Headovy zóny ...) a tím potencovat jejich účinek. Krevní podlitiny jsou průvodním jevem baňkování a intenzita jejich zabarvení vypovídá o míře poruchy v pohybovém systému nebo vnitřních orgánech.

Historie baňkování se datuje již ve starověku, kdy baňky patřily ke standardní výbavě tehdejších léčitelů. Metoda baňkován, který je založena na podtlaku, se využívá nejen k léčbě bolesti pohybového aparátu, ale také k odstranění celulitidy, léčbě migrény, zažívacích problémů, žlučníkových potížích nebo bolestí provázejících menstruační cyklus.

Baňkování lze využívat nejen jako samostatnou metodu, ale také v rámci fyzioterapie dle kineziologického rozboru.

V rámci terapie využíváme trojí účinek baňkování:

• mechanický - prokrvení nejen místa aplikace, ale i okolní oblasti
  • reflexní - ovlivňující pomocí relfelxních mechanizmů, týkající se vnitřních orgánů a svalů
  • podpora lymfatického systému - po aplikaci dochází po další dny k zvýšenémi odplavování škodlivin

Nepřehlédněte !

Přidána fotogalerie v sekci fotogalerie a v sekci ordinace Mořkov.